خانه مقالات ویژه خرده فروشی

خرده فروشی

خرده فروشی ها (انگلیسیRetailing) در اخر زنجیره فروش قرار دارند و رابط مستقیم بین تولید کننده گان و مشتریان هستند و اصطلاح اشنایی در علم فروش است که از اولین روزهای شکل گیری بازار های اولیه بوجود آمده است.خرده فروشان اجناس را به تعداد با قیمت کمتری از قیمت فروش خردیداری کرده و به قیمت بازار به مشتریان میفروشند ومعمولا حاشیه سود کمتری نسبت به عمده فروشان دارند و طبیعتا تخصص فروش کمتری برای فعالیت در این حوزه نیاز هست و با کمی تلاش میتواد به حد قابل قبولی رسید.بطور کلی مغازه داران، کیوسک ها، کسانی که در مجتمع های تجاری بوتیک یا مغازه دار هستند، فروشندگان لوازم خانگی، کتاب فروشی ها و … از موارد خرده فروشی هستند که میتوان نام برد.

بهزاد اسدی
فعال حوزه فروش و بازاریابی/کارشناس ارشد MBA/سرپرست فروش و مشاور کسب و کار های کوچک و متوسط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

Must Read

تئوری لاک پشت

تئوری لاک پشت این مقاله در مورد تئوری بسیار کاربردی ست که در زندگی شما فوق العاده میتواند کاربردی...

بهانه های ذهن فقیر

بهانه های ذهن فقیر بهتر است کمی با خود روراست باشیم و بهانه تراشی را کنار بگذاریم.همین ابتدا باید...

کتاب درآمد رویایی از برایان تریسی

کتاب درآمد رویایی از برایان تریسی این کتاب برای کارمندانی نوشته شده است که لایق درآمدی بسیار...

معجزه شکر گزاری

این کتاب نوشته ی راندا برن است .در این کتاب برای ۲۸روز تمرین شکر گذاری وجود دارد. این تمرینات طوری تنظیم...

فروشنده ناشی

فروشنده ناشی کیست؟ فروشنده ناشی به فروشنده ای گفته میشود که در ابتدای کار فروش قدم گذاشته و میخواهد...